Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sergej Železnjak: Rusija će podržavati evropski put Srbije

Komentari (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 24 jun 2017 19:13
?
Prosto da pozelis NATO napad na SSSR.
Preporuke:
52
17
2 subota, 24 jun 2017 19:25
Na žalost
i među Rusima ima evrounijskih konformističkih budala, a Železnjak to definitivno jeste.
Preporuke:
64
10
3 subota, 24 jun 2017 19:35
ZR
Nije ovo loše, da se malo otreznimo od uzdanja u Ruse i shvatimo da i oni kao i zapad sve rade isključivo iz ličnog interesa.
Sanda je prošle godine lepo bila odgovorila ovom pajacu, dr Jakšić je takođe imao onaj dobar tekst ("kume, pridrži i ti malo kumstvo"), a nadam se da će i Boško da malo oladi i shvati da su priče o Evroazijskoj uniji i ODKB prazne.
Preporuke:
46
31
4 subota, 24 jun 2017 19:38
Republika Srbija
Rusi su postali jedno ogromno razočarenje. :(
Preporuke:
47
33
5 subota, 24 jun 2017 19:59
Lazni patriota
Levo smetalo i AV placenik,pita se koliko Bizon u Srbiji
Preporuke:
38
9
6 subota, 24 jun 2017 20:11
Vladimir
Ljudi shvatite da Vučić još uvek zadovoljava i NATO i EU i ruske interese, prva dva na uštrb srpskih, a to nije ruski problem nego naš.
Preporuke:
52
3
7 subota, 24 jun 2017 20:45
Da
Rusi su postali jedno ogromno razočarenje.

peta i šesta kolona su još uvek jake, Vladimir i Aleksandar imaju daleko više ZAJEDNIČKOG nego što Srbstvo želi i što nam odgovara.
Realno gledajući ONI neće da povuku liniju u Novorusiji a kamoli za bivše Srbe koji švabino g...o cene više od Kosova i Metohije.
Da li bi vi reskirali da pomognete onima koji su se kleli i danas se kunu austrougarskom kaplaru?
Preporuke:
38
8
8 subota, 24 jun 2017 21:28
i na kraju svega sve to radi rusija
* zvezdane staze ipak je ta serija istinita iako je niko negleda ona u svojim episodama ipak daje odgovore na pitanja ...
sta je cilj
potpuno unistenje zapada i unistenje srbija koja je prodata zapadu a rusija to radi naravno ...
ostace samo pitanje ako je to tako a sve se radi preko ljudi pa ako to shvatimo ima i drugih koji mogu pomoci a rusija e kako oni lepo glume ...
uzecemo sve od nacija koje su nezavisne i odbraniti se ...
a srbija
kako su je unistili ...
neverovatno ...
rusija cudo od zemlje i prave zvezdane staze
* rusija je pobedila ali je sve i svakog prodala ...
odlicni igraci ...
Preporuke:
8
13
9 subota, 24 jun 2017 21:35
Sergej
Zamenik sekretara Generalnog saveta Jedinstvene Rusije

partijska niža dužnost. On je niko. Pare potrebni. Biznes na srpskoj bedi. Podrška sadističkog antisrpskog režima.

Sramota, velika Rusija!!!

(ja sam rus, građanin RF, imam pravo)
Preporuke:
44
4
10 subota, 24 jun 2017 21:54
Sergej
Podržavaju Vučića: Železnjak, Kolbanovskij, Rogozin.

Stvorena grupa - botovi Vučića (Zapada) u Rusiji.

Podržavaju: izdaju KiM, uništenje srpske nacionalne samosvesti.

Politiku i informaciju stvaraju konkretni ljudi. Ovo je odgovor: ko donosi informaciju. Možemo da zamislimu kakvu.

Pare. Privatni interes. Ili idioti.

Prodaju Srbiju. Prodaju Rusiju. Prodaju Srbe. Prodaju Ruse.
Preporuke:
42
5
11 subota, 24 jun 2017 22:07
Forever Jang
I u Rusiji se nađe neki Čeda i ČAnak.
Preporuke:
36
10
12 subota, 24 jun 2017 22:08
Miki
Srbija može da uđe u EU ako iz svog Ustava izbriše Kosovo a to se nikad neće desiti i znači nikad Srbija neće ući u EU .
Preporuke:
23
2
13 subota, 24 jun 2017 22:28
nada?
Jadni Srbi, kada ćete najzad shvatiti da Rusije – onakve kakvu je vi zamišljate, nema još od tamo negde 1920e godine??? Ovo sada što se njenim imenom kiti i zavitlava vas je samo jedna prljava postsovjetija u kojoj suvereno vladaju potomci ubica prave Rusije! I od takvih se vi nadate pomoći? Pa, dobro – kažu da nada umire poslednja... Pa – samo se vi nadajte.
Preporuke:
30
13
14 subota, 24 jun 2017 22:35
pedjaprorus
Oce li Rusija podrzati ulazak Srbije u NATO?
Preporuke:
29
5
15 subota, 24 jun 2017 22:49
Republika Srbija
@Da
Da li bi vi reskirali da pomognete onima koji su se kleli i danas se kunu austrougarskom kaplaru?

Sovjeti (Rusi) su doveli austrougarskog kaplara na vlast u Jugoslaviji. Na kraju u interesu Rusije je da spreči ulazak Srbije u nato. Kaplarovi sledbenici imaju veliku finansijsku, medijsku i ostalu neophodnu podršku od zapada za razbijanje Srbije i pljuvanje po Rusiji , dok iskreni rusofili imaju samo svoju ljubav prema Srbiji i Rusiji, a to uopšte nije dovoljno u takvoj situaciji u borbi sa nato plaćenicima. Bez ozbiljne podrške Rusije srpskim patriotama, Srbiji se osmehuje sudbina nato članice i to bez Kosmeta.
Preporuke:
30
2
16 subota, 24 jun 2017 23:07
ipak je to rusija drugi deo i finalno objasnjenje
*objasnjenje zvezdanih staza je isto kao i serloka holmsa ili poirota ili data isto govori iste stvari
*ako sve cinjenice logicne uzmete u obzir sta god ostalo koliko god ludacki zvucalo je istina
*rusija ide da unisti zapad i uspece u tome
a srbija je prodata zapadu i to radi rusija
zvuci suludo ali je tako ...
*eu se raspada dok ludak srbije slavi
*nato se siri hoce rat a sa kim >?
obsoletan je i zaostao i rusija koja je sto godina ispred neratuje oni neratuju nisakim ...
i kako sad sta sad i kuda sad >?
pa lepo kada naoruzaju siriju , egipat i sve to radi rusija koja jednostavno neratuje
imacete milione kriza u evropi i u americi koja je nikad gore a imacete i ozivele mumije, pet hiljada godina duhova cuda anunaki vanzemaljaca i svega i svacega dok evropa kako se raspada je neverovatno cudo i srbija i srbi shvatimo igru
uzmite ruski fejs buk i zajebavajte se sta drugo...vk.com i da srbija udje u nato i uniste sve unistice sebe tako je namesteno !
Preporuke:
7
6
17 nedelja, 25 jun 2017 00:07
Srbin za Sergeja
Tacno tako, Sergej nas brat, tacno pise, trojka lobista koja podrzava AV je upravo ona koju je naveo ...naravno ima u Rusiji i postenih patriota , videcemo cija ce informacija pre doci do cara....ako se budu pitala ova trojica biznnismena kuku nama
Preporuke:
18
6
18 nedelja, 25 jun 2017 00:38
Srbin crnac, ateista
Evropski put je put prema Rusiji, Belorusiji, Ukrajini. Evropski put je put na Istok. Put na politički Zapad je protivevropski put.
Preporuke:
13
4
19 nedelja, 25 jun 2017 01:39
Borko
Šesta kolona definitivno pobedila u Rusiji! Putina nema više nigde
Preporuke:
17
9
20 nedelja, 25 jun 2017 07:48
mala primedba
Rusija gleda samo svoje interese i to je njihovo pravo, naravno da neće da idu u sukob sa Zapadom zbog Srbije kad nisu hteli čak ni da obustave snabdevanje gasom zbog Donbasa već kopaju i rukama i nogama za nemački tok. I mi imamo pravo da gledamo svoje interese i niko nam nije kriv zašto to pravo ne koristimo. Inače, slažem se sa ZR da je propaganda koju je tadašnji Patriotski blok širio u korist Evroazijske unije očigledno bila potpuni promašaj, niti je donela glasove niti rusku podršku. Jedina priča koja po meni ima smisla jeste potpuna samostalnost Srbije, dakle bez vezivanja za bilo koga. A eventualna savezništva graditi samo po principu naše koristi i smatrati ih za privremeno sredstvo, uostalom nikom mi ne dugujemo ništa.
Uzgred, pametna politika bi bila pokušati da se izgradi nekakvo savezništvo sa Grčkom i Bugarskom, naravno bez nerealnih očekivanja. Za početak da pokušamo sa Grčkom, ako bude nekog uspeha Bugarska će se sama pridružiti.
Preporuke:
14
8
21 nedelja, 25 jun 2017 11:49
Srki
vec mi se u vise navrata ucinilo da je Sergej na platnom spisku SNS.Zapravo prilicno nebitna licnost u Rusiji,ali se koristi za propagandu u Srbiji
Preporuke:
23
5
22 nedelja, 25 jun 2017 11:55
Rale
sa malo vise pozicije od Zeleznika, Rogozin pa i Putin su jasno rekli da ce podrzat Srbiju u odbrani Kosova ali prvo Srbja mora da pokaze da to zeli.
Preporuke:
13
6
23 nedelja, 25 jun 2017 12:06
neMo sami sebe
Srbiji se osmehuje sudbina nato članice i to bez Kosmeta.

da lazhemo i vaRamo, VISHE.
Kosovo i Metohija su IZGUBLJENI 1945 kad je OLOSH u sluzhbi kaplara PODRZHAO ZABRANU povratka Srba i pocho igrati shotu nasred zemlje Srbije.
Vucibatina vas sprema za silazak u savremenu grobnicu koja ce vas konachno ZBRISATI sa zemlje ko da niste ni postojali.
Preko 50% vas podrzhava.
Ko bi podrzhavo toliki broj gUja u njedrima ko takozvani srbi?
Preporuke:
10
8
24 nedelja, 25 jun 2017 13:07
mile
Izgleda da mi nikome nismo potrebni. Nema nama niotkud podrške, i suseda drugih sem Šiptara i Muslimana kanda, hteli mi to da priznamo ili ne. Povuće se i NATO jednog lepog dana, a mi ćemo ostati izolovano ostrvo na brdovitom Balkanu, ako nas Srba uopšte pretekne.
Preporuke:
6
7
25 nedelja, 25 jun 2017 13:16
Sergej
Nemojte da padate!

Železnjak, Kolbanovskij i Rogozin nisu Rusija! 2 prva su politički avanturisti, prosjaci.

Rogozin ne shvata, naivan, maše sve teme. Nikad nemojte nas zazdvajati!

Rusi i Srbi neraspojivi, moramo da se borimo sa nedostacima, da prevaziđemo prepreke koji stvorili neprijatelji.

Srbi za nas večno jedno te isto, narod - brat! Više takvih nema!

Nismo mi taoci Železnjaka i Kolbanovskog - sitnih lobista-najamnika!!!
Preporuke:
15
4
26 nedelja, 25 jun 2017 13:21
Bojan, Priština
U ovome leži glavni oslonac svih naših problema.

Ruska politika je jalova i od nje bi se trebalo što pre distancirati!

Jer svakako koristi nema, ali zato trpimo ogromne štete jer nas zapad dodatno identifikuje kao male Ruse i još jače tuče po nama.

Kakvi smo to mi mali Rusi kad Rusija podržava naš ulazak u EU?, iako realno bar polovina naroda nije za to - i pored sve ove gebelsovske EU pripagande, svih ovih godina.
Preporuke:
13
3
27 nedelja, 25 jun 2017 13:57
punca
@Miki , Srbija može da uđe u EU ako iz svog Ustava izbriše Kosovo a to se nikad neće desiti i znači nikad Srbija neće ući u EU .

Miki, moje mišljenje je da če SRBIJA ići u EU/PLAN B SIVA ZONA , sve je unaprijed izplanirano od Vatikana/ iza toga stoji i NATO i Merkel /NWO LONDON !
3.SVETSKI RAT JE POČEO -u toku je !! Sledi direktan sukob SAD i Rusa u Siriji! i na Balkanu dolaze nove granice !!!""""a, od 23.6.2017 VUČIĆ GLUMI RIMSKOG CARA - dao ZAKLETVO sa pozivanjem Demonov..
Preporuke:
5
3
28 nedelja, 25 jun 2017 14:03
Sergej
Umesto kukavičkih i jalovih komentara bolje da se složimo: politika je jedno, Rusija je drugo!

Niko ne sme "distancirati" Srbiju i Rusiju, ne dajemo vama pravo! Ne smete gazite osećanja tolike količine naroda!

A politika ima definiciju PRAVCA, IMENA I PREZIMENA.

Ne sviđa politika - ajde, bre, ne u komentarima, nego u člancima, u javnim istupima - jasno i precizno: ŠTA VAMA NE SVIĐA? Protiv čega u ruskoj politici istupa srpski narod sada?

Bez početka od Adama do Potsdama, Tito i Kominterna, i filozifiranja. To neće rešiti problem samo da izazove suviše diskusije. Sve dobro šta je srpsko nacionalno. To nama jasno, i TAČKA!!!

Šta bre sada nije u redu?

Ne možemo mi UMESTO VAS TO DA KAŽEMO!!! I recite KO KONKRETNO ZASTUPA TAKVU POLITIKU NA VAŠ POGLED.

KAKO BRE MI VAS DA RAZUMEMO KADA VI NE GOVORITE NIŠTA???
Preporuke:
10
8
29 nedelja, 25 jun 2017 14:19
Hrle
Zbilja se čudim srpskoj naivnosti i šokiranosti zbog toga što su Rusi za ulazak Srbije u EU. Kao prvo nije EU isto što i nato protiv čega su Rusi. drugo ulaskom Srbije u EU koja je vojno neutralna sa većinski proruskim stanovništvom Rusija bi dobila dokaz da EU-NATO simbioza nije isključivo pravilo jer je Rusiji u ovom trenutku najvažnije političko nejedinstvo u NATO.To ona vidi kao jedini način da se oslobodi izolacije koja je ugrožava ekonomski a time i politički.I treće ulaskom Srbije u EU bez kosova Rusija bi dobila među najvećim EU državama dokaz da je aneksija Krima nešto što se može politički prihvatiti jer su u tim pitanjima interesi Srbije i Rusije suprotstavljeni.EU se boji jedino rata,Vučić je toga svjestan pa nastoji izvući koji EURO,a Rusi u Srbiji vide poligon za pogađanje sa zapadom.Rusi bi značajnije pomogli Srbiju jedino ako bi opstanak Srbije u potpunosti bio doveden u pitanje.Tako da priče željeznika,guskove,lazanskog i sl. treba stavljati pod veliko povećalo
Preporuke:
6
4
30 nedelja, 25 jun 2017 15:01
Bojan, Priština
@ Sergej

Mi smo u veri našoj čistoj i neporočnoj braća, ali i po slovenskoj krvi. Dalje istorijski kroz veze još od svt. Save i Pantelejmona, cara Lazara, cara Ivana Silnog našeg zajedničkog cara Nikolaja idr.

Najbitnije, braća smo uvek nekako na strani pravde i mi to osećamo i na ličnom nivou, pa iz toga proističe naša bliskost.

Ali ova demokratija se kod vas i nas pokazala u svom najgorem obliku, jer se za razliku od starih vremena kada su na vlasti bili često najbolji sada događa da su uglavnom - najori pride sa legitimitetom narodnog biranja.

Rusija nerazumno gradi turski tok, i jača našeg zajedničkog iskonskog neprijatelja. Podržava sve zapadnjačko kolaboricioniste u Srbiji od 5 oktobra i njihovu politiku. Ćitke je prešla preko užasnog zločina u Odesi. Sve u svemu jako sebična i defanzivna politika. Najvažnije, traži od CG i Srb da ne uđu u Nato a ne nudi nikakvu zaštitu u slučaju da nas zapad zbog toga još jače bije i rasparčava nam dodatno države.
Preporuke:
12
3
31 nedelja, 25 jun 2017 15:11
Dado
Iz ovog govora Rusa, sledeći zaključci:
1.Rusi kooperativno u defanzivi u odnosu na Zapad, Rusi se pravdaju, Rusi slabi.
2.Rusi daju podršku Evropskom putu, a Evropski put je put prema Zapadu.

Pa i najveći Rusofili gube nadu?
Preporuke:
6
1
32 nedelja, 25 jun 2017 15:19
@ Bojan, Priština
Bravo za komentar.
Stvarno mi je žao našeg naroda kojekude. Kada malo bolje pomislim teško da je drugačije moglo i biti kakvi su nam tradicionalni prijatelji s jedne, komšije s druge, a političari s treće strane.
Preporuke:
8
2
33 nedelja, 25 jun 2017 15:28
Ali ipak :)))
Posto budalastine tipa ,,Srbija koristi Rusiji u EU,, nisu ni vredne Komentarisanja.... hmmm sta bi mmogli da kazemo??

Lose Braco, lose! Nisam ja i mnogi drugi jos pre godinu i vise pisao o sadasnjoj strukturi u Rusiji kao o teskim stetocinama pre svega za ruski interes. Eto, sada su nam i zvanicno rekli, pa moze se pozdravimo sa svime i da ,,uzivamo,, u Okupaciji i rastakanju Zemlje, Naroda, svih nasih interesa....

Kako su branili Donbas i Novorusiju, Nano-genije i Shahovski ,,majstor,, i ,,Marshal Pobede,, Kuzhugetovich, tako ce ,,braniti,, i Siriju, o Srbiji pa se pitanje ne postavlja.... nego nek ne uprskaju u Srednjoj Aziji i na juznoj granici Saveza (ODKB,EAU) inace i ,,moj,, (a sad sam ,,Rus u pokusaju,,hah) interes ode u .....:)))

Nista, tesimo se sada da cemo odbraniti centralnu Aziju, Krim, Bazu Kam-Ran u Vijetnamu, ovo, ono, bla,bla.... Da ekonomija nece rokne kako se ocekuje jer nafta nema sanse da ode iznad 45 dolara u narednih mnogo godina itd itb....
Preporuke:
4
4
34 nedelja, 25 jun 2017 15:38
Coki
Rusi da cutite. Dosta vise bla bla. Nemojte da nas stitite jer cemo proci kao milogora. U Siriji vas bombarduje ko i kad stigne. Bruka.
Preporuke:
5
4
35 nedelja, 25 jun 2017 15:44
Slavomir Srpski
Polazim od ruskog principa da je za nRusiju najvaznije da se poveze sa Evropskom Unijom. To nije novo i traje barem od dolaska Jeljcina na vlast a zatim i dugo godina i Putin je dao tome najveci doprinos.

Do te mere da je radi evropskih partnjora zrtvovao Srbe na Kosovu, da ne bi Evropi gurao prst u oko, pa je pogazio obecanje Cernomidina da ce ruski mirovni vojni kontingent da brani Srbe na KIM po r1244.

Vec avgusta 2003 Putin je to pogazio, izvukao Ruske mirovnjake (u vreme izgradnje Severnog toka sa jevropskim partnjorima, i ostavi Srbe da samo posle 7 meseci, marta 2004 pretrpe drugi pogrom na Kosovu.

Ta politika priblizavanja EU se nastavila cak i POSLE desavanja u Gruziji 2008, pri cemu Ruski establisment smatra da je sve to krivica samo USA- NATO, i da ce stvari da se povo vrate na one iz pocetka ovog veka kada su gradili gazovode. Dakle zvanicna Rusija zeli da izoluje EU od USA, pa "ratuje" samo sa USA a ostavlja prostor za dalji razvoj odnosa sa EU.
Preporuke:
4
1
36 nedelja, 25 jun 2017 15:54
Slavomir Srpski, Geostrategija Rusije-Srbija1941, 1999 i danas
Dakle i posle Gruzije i Ukrajine,Rusija ne odustaje od svoje namere da razdvoji EU od USA kolonijalnog polozaja, pa je recimo sukob u Siriji vrlo jasno izvan konfrontacije sa EU(osim posredno preko USA pritiska na Brisel i Nemacku pre svega) izrazito Rusija-USA sukob(za sada jos ne direktan) iz koga je cak izvucena i Turska kao saveznik USA.

Primeticete da reakcije Rusije prema sankcijama iz Brisela nikada nisu bile snazne,dok jedino bukti sukob sa NATO koju smatra USA vojnom strukturom u Evropi,a ne EU vojnim strukturom.

Dakle Rusiji bi bilo od koristi da Srbija kao ruski Trojanski konj udje u EU i Brisel i da tamo deluje da poveca ruski uticaj i zblizavanje EU sa Rusijom. Racunaju da ako to ipak ne bude moguce,i da srbska zrtva gubljenja suvereniteta ulaskom u EU nece bitno ugroziti Rusiju. Izgubicemoi samo mi,jer ulazak u EU ce znaciti i definitivno fakticko odricanje od Kosova i Metohije. Koliko je to Rusiji dobro po pitanju Krima, Osecije i Abhazije ostaje da se vidi
Preporuke:
3
1
37 nedelja, 25 jun 2017 16:31
Slavomir Srpski, Rusija Srbija i ekonomske mogucnosti
Nije tacno da Rusija ne zeli da pomogne Srbiji, jer su nam otvorili vrata za njihovo veliko trziste. Tu je krivica u nama, u drzavnoj politici koja umesto da blokira pogibni SSP i da investira u razvojnu banku Srbije da bi pospesila poljoprivredu, njnenu preradu i ORGANIZOVAN otkup od seljaka da bi mogli da nastupe organizovano u jednom velikom kompetitivnom ruskom trzistu, mi =se zaduzujemo da bi gradili autoputeve za prolaz zapadne robe preko nas !

Nama bi sama Moskva bila dovoljna da sve sto proizvedemo prodamo ! Ne, mi cekamo rusle KAPITALISTE da direktno ovde ulazu (malo-morgen, viedli smo Deripaskog u C.Gori kako novce izgubi). Posto toga nema mi sada cekamo velike Kineske drzavne korporacije da ovde ulagaju, jer za razliku od Rusije koja je tajkunizovana Medvedevom liberal far-west divljackom ekonomijom, u Kini je uticaj drustva preko komunisticke partije jos ostao.

Dakle Rusija bi mogla jedino da nam isporuci neko vaznije oruzje, ali i sada se cenjka oko S300.
Preporuke:
4
2
38 nedelja, 25 jun 2017 17:45
Turas
Železnjak je neki šaljivdžija . Pazi Rusija(on kao Vučić kada priča o svojoj nakaradi kaže "Srbija želi")hoće da podrži kako EU tako i srbske interese , uprkos što ovih nema , utopili se u Briselske . Ako je ovo i Putinov pravac , onda grešku ne treba tražiti samo kod nas . To bi značilo da nas Majčica Rusija pušta niz vodu .Te će od danas drugosrbijanski liberali da postanu "patriote" . Međutim Železnjakova politika ima jednu manu . Čekamo konkretne poteze i onda znamo - "čija mama crnu vunu prede".
Preporuke:
3
2
39 nedelja, 25 jun 2017 18:05
Ali ipak :))) za Slavomira
U pravu si za sve , uglavnom. Slozio bih se sa velikom vecinom napisanog.

S time sto mislim da se od Kineza ovajditi necemo, nit pa ce nam Zapad dati neku iole samostalnu politiku i za sitnije stvari da vodimo.

Jedino mislim da nece otvoreno priznati Kosmet ovi Izdajnici nego ce se nekako Ustav menjati i slozice se oko ulaska tzv. kosove u UN i sl.

Nece se zatvoriti odnosi izmedju Srbije i ,,kosove,, skroz jer ni Mir nije za dugo vremena ovde planiran. Kad ojacaju siptarsko-muslimanski faktor uz rastakanje Srbije (pogledaj auto-put za Drac-velikoalbansku magistralu) opet ce kidisati na srbske granice, ali ovog puta na mnogo vise od Preseva i Bujanovca.

A ostatak Srbije ce do tada biti ,,Beograd na vodi (i hlebu),,! U najsirem smislu unistavanja duhovnog, materijalnog, moralnog... sto sve simbolizira ,,Bg na H2O (sluge olosu belosvetskom, bedu, prostituciju, rasturanje dusa i porodica, materijalno i drzavno unistenje do temelja)!

Pomozi Boze!
Preporuke:
3
5
40 nedelja, 25 jun 2017 18:47
Sergej
Moje mišljenje da Rusija NE MOŽE podržavati stupanje Srbije u EU. Ali podržava zato šta podržava Vučića. I sve šta on radi. To je jednostavno prevara ruskih interesa. Kao u Crnoj Gori. Ovu politiku potrebno promeniti. Rusiji potrebna samostalna jaka suverena Srbija. Van EU i NATO. Toga dosta. Nama niti toplo niti hladno od učešća Srbije u našim ostalim organizacijama. Ali srpska hrana, srpska kultura, srpski proizvod svega nama su potrebni. Greška u tome da Rusija podržava antisrpski režim a to ne sme da bude. Rusija sme i može podržavati samo SRPSKI NAROD.
Preporuke:
5
3
41 nedelja, 25 jun 2017 18:47
Naučili su i Rusi da igraju igru ili možda nisu pa ćemo dobiti CG 2
...vreme će pokazati, velike su to igre i lagarije...
Preporuke:
2
2
42 nedelja, 25 jun 2017 19:01
Slavomir Spski, @Ali ipak..
Sto se tice direktnih kineskih investicija u privredu (metalurgiju i neke infrastrukturne transportne centre) to svakako dize Srbiju i smanjuje nam drzavne gubitke zbog nase nemoci da kao mala drzava ostvarimo efikasni izvoz tih preradjevina. Dakle odlicno je da Kina ovde ulaze direktno u proizvodnju robe koja ce se uglavnom izvoziti.

Isto tako ne bih bio toliko pesimistican sto se tice buducnosti. Sasvim je jasno da dalji ubrzani ekonomski razvoj Srbije daje vece sanse da ako treba sami branimo nasu teritoriju. Naime, sto vise kineskih velikih investicija i sto vise ruskog sofisticiranog oruzja u Srbiji, sve su zanemarljivije teze da bi nas NATO napala ukoliko Albanci silom pokusaju otimacinu (to moze tek NAKON izlaska OUN iz Kosmeta (a tamo imamo i Rusiju i Kinu koje to mogu da sprecavaju godinama). Dakle IPAK vreme radi za nas ukoliko mi sami ekonomski i privredno ojacamo, i ukoliko sami ne priznamo nezavisnu "Kosovo respubljik", jer imamo legalnu tapiju u OUN sa r1244.
Preporuke:
1
5
43 nedelja, 25 jun 2017 19:31
Bojan, Priština
@ @

Hvala prijatelju, istina živa, kakvi mas vode, kako su sludeli narod, pa i kakvi su nam saveznici, dobro da nas još uvek ima na ovoj zeznutoj tački sveta.

Elem, ruska politika mi liči na utakmicu gde jedino rusi glasno kažu da prihvataju pravila igre, dok suprotna ekipa šutira špiceve u cevanice, krlja klizeće - za sad ne centarforu(Rusiji) nego liberu(nama).

I mi tako gledamo u centarfora čekamo reakciju, a on mudro tvrdi da poštuje pravila odnosno, međunarodno pravo, ne meša se u unutrašnju politiku posebno prijateljskih zemalja bla bla bla.

Dok zapadne agenture vršljaju po Srbiji, kadruju u politici, medijima, kulturi, finansijama - rusi kažu tobože neće oni da rade to isto i da se tako mešaju.

Aman, nemorate tako - ali delujte kao protiv teža, da se od ove pošasti izbavimo pa kada bi mogli u regularnim uslovima da biramo, sigurno nebi birali klovnove, strance, neznalice, barabe nego nekog sa malo više pameti i rodoljublja i odnosi bi sami krenuli.
Preporuke:
5
0
44 nedelja, 25 jun 2017 19:50
Slavomir Srpski, O S.Zeleznjaku
S marta 2011 goda — glava komiteta Gosdumы po informacionnoй politike, informacionnыm tehnologiяm i svяzi. Vo vremя izbiratelьnoй kampanii 2011 goda deputat Gosdumы Andreй Lugovoй obvinil Železnяka v rabote na vragov Rossii i nazval «agentom vliяniя stran Zapada». V dekabre 2011 goda bыl izbran deputatom Gosudarstvennoй dumы VI sozыva ot «Edinoй Rossii». V iюne 2012 goda stal zamestitelem Predsedatelя Gosudarstvennoй dumы vmesto perešedšego v prezidentskuю Administraciю Olega Morozova. Učastvoval v zasedaniяh tak nazыvaemogo «Bolьšogo pravitelьstva» Dmitriя Medvedeva.

Znaci i u Rusiji je optuzivan da je "agent zapada", skolocvan u Svajcarskoj IMD International, i blizak Medvedevu (pro-zapadna struja u Jedinstvenoj Rusiji, svakako ne Putinova).

Recimo za razliku od njega, Rogozin javno govori da Srbija nece moci u EU ukoliko se ne odrekne Kosova.
Preporuke:
6
1
45 nedelja, 25 jun 2017 19:53
Realan
"Rusi, naša braća."
Preporuke:
4
0
46 nedelja, 25 jun 2017 20:10
Jos jedan "Tribalac"
Ljudi na NSPM su skloni ekstremnim stanjima svesti. Te "samo da smenimo izdajnike i napravimo Rusima bazu", te "ode sve u majcinu nema od Rusa nista".

Anglosaksonska elita je i nama i Rusima namenila neku sudbinu i mi cemo tu sudbinu podeliti bez obzira na pravac koji zauzme kriminalno tajkunski rezim u Moskvi i paracetnicki rezim u Srbiji koji trenutno zivi svoje mokre snove o okupaciji, borbi protiv okupatora kad se stvore uslovi koji se (naravno) nikad nece stvoriti i privremeno (a u stvari trajno) sluzenje okupatoru kako bi se toboze "sacuvao narod".

Gospodin Leonid Resetnjikov i ljudi oko njega su spoznali stetan kurs kriminalno tajkunskog rezima u Rusiji, pokusao je da afirmise opoziciju oko Sandinog DSS i Dveri ali to nije promaklo rezimu koji ga je toboze zbog godina zivota smenio a potom snazno podrzao SNS i Aleksandra Vucica.

Razlog kolapsa opozicije je taj sto se opozicija sastojala od hrpe mikro pokreta koji su se predstavljali kao ispostave ruskog interesa bez
Preporuke:
4
1
47 nedelja, 25 jun 2017 20:40
mars iz Srbije...
...pozdravi Putina koji nema petlju da se bori za istinu. Primiti supermena pred izbore je ravno izdaji Srbije i tesko mesanje u unutrasnje stvari zemlje.
Nemam vise poverenja u Rusiju, ako ste to zeleli, uspeli ste.
Preporuke:
7
2
48 nedelja, 25 jun 2017 22:36
Turas
@ Komentari - I meni kao i vama ne sviđa se ovakva ruska reakcija na svetske događaje . Ali i pored toga ne možemo paušalno , što jedan komentator reče , ići iz krajnosti u krajnost .
Još pre isteka ove godine znaćemo konkretnije šta se to "iza brda valja". U svakom slučaju , što reče Sergej , Rusija je bila i ostala dok je sveta i veka naša bratska država .
Preporuke:
3
2
49 nedelja, 25 jun 2017 23:43
Borko
Sergej, smanji doživljaj, šta si zapenio? Koga ti to predstavljaš, ko ste to "vi", a ko "mi"? Rusija vodi mizernu spoljnu politiku, i to je i vrapcima na grani jasno. Ne mogu ili neće da zaštite ni svoj narod u Donbasu, a kako će tek nas. Zalepili se zadnjih meseci za Vučića k'o pijani. Izgubili su svaki kredibilitet u očima srpskih patriota, onih pravih. Moraćemo sami da se borimo za slobodu po svoj prilici. A tebi bi bolje bilo da gledaš kako će se Rusija spasiti od NATO-a i Zapada. Sa ovakvom politikom podrške NATO i zapadnim slugama u Srbiji, pa i drugde, sigurno neće.
Preporuke:
3
4

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner